Ontkenning

 
Pinda is nu dus twee. En ze heeft (geen eigengemaakt, dat maak ik volgend jaar wel weer goed) een eigen gebakje gehad. Met een kaarsje. Ja één. 1. Uno. Ein. One. Echt waar. Ik geloof dat dit nog een heftig geval van ontkenning was, dat ik maar één kaarsje op de taart zette. En toen ’s middags de post kwam stond er op een kaart de volgende tekst;
 
“(..) en mama bakt vast, net als Jaap Schaap (typetje op de kaart) een lekkere taart. Alleen kan mama vast beter tellen en krijg jij twee kaarsjes”
 
En ik moest heel hard lachen. Hmmm, ja, geen zelfgebakken taart en zelfs geen twee kaarsjes. Maar toen iedereen vroeg waarom Pinda geen twee kaarsjes op de taart had, drong het tot mij door en heb ik er snel nog een bij gezet. Ooooh, wat een ontaarde moeder hè!
 
Geef een reactie

