Zielig

Let op de volgende tekst bevat een misschien ongezonde dosis zelfmedelijden
 
::begin zelfmedelijden::
Ik ben verkouden. Na er een paar dagen af te zijn. En de neuspray doet zijn werk niet helemaal goed. Of in ieder geval niet lang. En mijn neus is rood door alle zakdoekjes, ondanks dat ik van die verzorgende balsam zakdoekjes gebruik. Alles bij elkaar ben ik vanaf 2 januari al aan het klungelen. En door het ziek zijn heb ik de suikers telkens niet goed. Dan weer te hoog, dan weer te laag, en dat draagt niet bij aan mijn algeheel welzijn.
:: Eind zelfmedelijden::
 

Zoooo, en nu over op vrolijkere dingen. Mr. Big zei dat ik het maar rustig aan moest doen. Dus ik ben op de bank gaan zitten met alle restjes haakgaren dat ik had. En ik heb de video’s bij meet me at mike’s gaan kijken. Ik kende wel de basis van het haken maar het was even geleden. En die video’s zijn zooo duidelijk. En nu ben ik zover.

Of eigenlijk plus drie vierkantjes. De was is nog niet opgevouwen, op de vloer liggen nog steeds de croissantkruimels van Pinda en ik vind het best. De bedoeling is dat elk vierkantje nog een rij eromheen krijgt, allemaal wit. Want dan krijg je zo’n mooie deken als dat ik hier heb gezien. Of in ieder geval mijn variant ervan. Maar dat betekend wel dat ik op zoek moet naar wit garen van hetzelfde merk, dus oh oh oh wat erg, moet ik morgen maar naar de handwerkwinkel….

 
 
Gelukkig kwam vandaag de postbode met iets leuks.. maar daarover morgen meer!
Geef een reactie

