Overgestapt!

 

Welkom in mijn nieuwe huis!

Eindelijk heb ik het dan voor elkaar, ruim 200 logjes met nog veel meer foto’s heb ik overgezet. Helaas kan ik dat niet doen met de reacties… en die zijn nu juist het leukste. Ik moet nog wat sleutelen aan de vormgeving enzo, ben nog niet helemaal tevreden over dingen en ik wil hier ook graag mijn kalender weer terughebben maar op de een of andere manier heb ik nog niet door hoe ik een html code werkend in moet voegen, ik zie dan om mijn blog de code, niet het plaatje. Iemand tips?

Ik ga in ieder geval weer verder met mijn haakwerk en andere prutsels want dat heeft helemaal stil gelegen met de verhuizing, vooral gisteren, toen was ik het zat en heb ik tot ruim 11 uur achter de laptop gezeten, vastberaden om pas te stoppen als het klaar was! Ik heb een beetje last van laptop oogjes, en ik wil juist last hebben van haakvingers, kleiduimen en vilt-borduur-stofjes-bandjes-kraaltjes gerelateerde blessures!

14 thoughts on “Overgestapt!

  1. OOOHHH!!!!!
    Isse mooi.
    Maar eeh, moeten we nou nog de oude hutsefluts in de gaten houden of ben je geheel over?
    Ik zal in ieder geval beiden in de gaten houden en jou voorzien van nutteloze commentaar. Zoals je gewend bent van me, met uiteraard de nodige spelvouten ertussen.
    Geroetjes,
    Beroertje

  2. Welkom, welkom. Wat een aardig nieuw stulpje.
    Eigenlijk zou ik je een leuk bloemetje willen geven voor je verhuizing, maar ik heb geen flauw idee hoe je hier plaatjes kan bijvoegen, dus die denk je er maar bij. Ik wilde een hele grote bos tulpen. Lekker veel voorjaar en kleur naar keus;-).
    Doet me er gelijk aan denken dat ik mijn beminde echtgenoot Jos, tevens zéér deskundig in alles wat te maken heeft met computers, zelfs een beetje van de categorie, “als hij er niet uit komt wordt het echt lastig”. (Ja je moet een beetje trots blijven op je wederhelft en in ons vorige leven verdiende hij er zijn geld mee:-)) waar had ik het ook alweer over. Oh ja, Jos vragen of hij een antwoord heeft….
    Ga ik doen en ik wens je heel veel RSI. Reuze Serieuze Inspanning op alle haakbreiviltnaaikraaltjesbandjeslapjesboduurgarengebied…
    Bisou uit Frankrijk
    Helga

  3. @Linda: jaja, ik ben dan ook niet zo ver weg gegaan!
    @Beroertje: dit wordt helemaal het nieuwe adres, op de oude wordt niets meer gezet
    @Janne: bij blogspot wist ik het ook, bij punt.nl was het ook duidelijk maar ik ben nooit zo handig geweest in die dingen, ik zal er wel een keer achterkomen.
    @Minkeltje: graag! Ik heb hier een hele pagina met links gemaakt, het werden er zo veel…
    @Nicole: ja he! Ben trouwens druk bezig voor jou… wordt vervolgd
    @Helga: Ik heb hier heel veel RSI gehad (de goede soort dus) Ik betwijfel of Jos hier wat over kan vertellen (niet vanwege zijn kunde hoor) maar elk blog-systeem werkt op een andere manier, dan zou hij dit programma ook moeten kennen!

  4. GEFELICITEERD met je nieuwe onderkomen!, wat een werk heb je daar aan gehad zeg!, maar t ziet er prachtig uit.
    Veel geluk en succes ermee gewenst!
    groetjes Magda

Geef een reactie

