Tip!

::Tada, daar is Pinda! Voor wie het niet zag, ze lag (grotendeels) onder de stoel in het vorige logje

De perfecte, meestal werkende tip om van buikgriep af te komen;

Numero uno: maak een afspraak bij de dokter. Want iedereen weet dat als je op de afspraak komt, je dan net geen klachten meer hebt.

En twee; klaag flink op je blog.

Het gaat dus goed met Pinda! Ik heb nog wel een beetje last van de winterblues maar vanaf dinsdag zou het wat warmer worden. Laat die sneeuw maar dooien hoor.

Oja, nog een tip; kapotte babybillen? Maïzena erop strooien. Bedankt Linda! Het werkte echt supergoed. Binnen een dag was het felrode al helemaal verdwenen, waar de huid kapot was was het alleen nog een beetje rood en na twee dagen ziet alles er weer helemaal uit zoals babybillen horen te zijn. Ja babybillen. Peuterbillen klinkt niet. Vind ik. Misschien nog een stukje ontkenning. Maar het is mijn blog, Pinda’s billen zijn gewoon nog babybillen.

8 thoughts on “Tip!

  1. Dat oma toch niet gezien heeft dat Pinda half onder de stoel lag,maar wel met eigen ogen gezien heeft dat ze weer aardig opgeknapt is.Wat een geweldig idee om billen met maizena te behandelen,die tip komt vast uit
    grootmoeder,s tijd.

    Veel liefs,
    Oma J.
    xxxxxxx

  2. Jaa, ik had het wel gezien hoor, daar onder die stoel 😀
    Fijn dat ze weer beter is.. Enne, goeie tip van die maizena. Hier hadden we van de week ook een kleine baviaan, de sudocreme was niet aan te slepen! Volgende keer ook eens maizena proberen, misschien is het dan sneller over..

  3. Hoezee, maizena, natuurlijk. Had ik daar niet eerder aan kunnen denken. Ik deed stijfsel, amidon in t bad van de dochter. Ze heeft een verschrikkelijk gevoelig huidje. En in crisismomenten gaat er dus een pakje van Remy in t bad. Dat is zetmeel, heb ik me laten vertellen. Bedankt bedankt!!

Geef een reactie

