Cisca’s kadootjes actie

Nu had Cisca toch laatst zo’n leuke actie, een kadootje sturen aan iemand! Naja het was wel iets uitgebreider dan dat, als je een reactie achterliet dan moest jij een kadootje sturen naar diegene die na jou reageerde, zelf kreeg je een kadootje van diegene die voor je reageerde. Geniaal. Maar ben ik even blij dat ik niet moest uittypen wie naar wie moest sturen…

Zelf heb ik nog niets ontvangen, maar dat komt vast goed. Helaas ben ik niet zo heel goed in geduldig afwachten. Vooral niet als ik weet dat ik een kadootje krijg!!!

Ik moest dus een kadootjes sturen naar Nicole. Nicole is blogloos begreep ik dus ik ga hier gewoon lekker laten zien wat ik heb gemaakt;

Een tassenhanger met van alles en nog wat eraan. Ik ken Nicole natuurlijk niet persoonlijk dus ik wist niet wat ze leuk vond. Dus ik heb maar veel dingen aan de hanger gedaan, een mini matroesjka (en niet denken dat mini betekent dat je er minder lang mee bezig bent), een gehaakt hartje, leuke kralen en een fimo klei appeltje. Wat ze niet leuk vindt kan er af natuurlijk.  Nicole houdt van alle kleuren maar favoriet zijn lila en paars en al het lila en paars dat ik heb zit erin. Hihi, het zijn mooie kleuren hoor maar ik heb een grote voorkeur voor blauw en groen, lila en paars is niet zo vertegenwoordigd in mijn verzameling. Ik kreeg net een mailtje van Nicole en die was er blij mee (gelukkig, pak van m’n hart).

3 thoughts on “Cisca’s kadootjes actie

  1. Jahaa! Ik vind het echt een heel leuk cadeau! Hangt al aan mijn sleutelbos en kreeg prompt vanmiddag al een reactie! Ik heb mijn cadeautje voor Toaske vandaag op de post gedaan!
    Thanx!

Geef een reactie

