Vloerkussen met

Ja hoor, missie geslaagd, we hebben een vloerkussen met katten. En kattehaar, zie maar daar rechtsbovenin op de tweede foto. Ze hebben het kussen helemaal ontdekt.

En Pinda ook. Die gaat er meteen bij liggen. Niet naast Mik en Nona maar er bovenop. En die twee lieve beestjes, die doen helemaal niets behalve een beetje benauwd kijken en wegglippen als ze de kans krijgen. Je moet kinderen en huisdieren altijd in de gaten houden zeggen ze. Nu weet ik dat dat echt slaat op de kinderen. Want wat die toch wel niet uit kunnen spoken met dieren, oi oi.

Pinda is uit logeren geweest dit weekend, bij mijn broertje en schoonzusje. En dat vonden ze alledrie heel leuk. Wij veel minder. Het is niet zo aan ons besteed hoor, een kind dat uit logeren gaat. Gelukkig hadden we een housewarming en burenborrel dus wel wat afleiding. En we kwamen vannacht pas om 3 uur thuis. Dat zijn we niet meer gewend, vroeger was het normaal, nu denken we steeds och, wat was het laat vannacht. En van uitslapen is geen sprake hè, gewoon om 08.10 wakker worden. Konden we tenminste Pinda weer een beetje bijtijds ophalen.

Ik had mijn camera uitgeleend aan mijn broertje en schoonzusje en ze hebben hele leuke foto’s gemaakt maar nu kan ik nergens het kabeltje vinden waarmee ik de foto’s op de laptop zet. Argh. Frustrerend. Erg jammer want anders konden jullie ook zien hoeveel lol ze heeft gehad.

2 thoughts on “Vloerkussen met

  1. Ha ha,je dacht nog wel het kussen schoon te houden,mooi dus niet.
    ,t Is wel een schattig gezicht die twee poezen en met Pinda erbij nog
    veel leuker denken we!

    Liefs opa H en oma J.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Geef een reactie

