Dankzij de vlekken

Pinda en ik. En vlekken. Of tenminste dingen die vlekken kunnen maken. Geen goede combinatie. En dan ben ik ook al niet zo’n waskampioen die zich door een vlek er niet onder laat krijgen. Nee. Ik gooi de vlek dingen in de kast en leer er mee leven of gooi ze in de stoffenkast voor “misschien, ooit eens als ik tijd heb”. Vandaag nam ik die tijd dan eventjes. Een t-shirt van Pinda, daar heb ik de boord er ruim af geknipt want daar zat een vlek. Die heb ik op een oud t shirt van mij gelegd waar ik ooit al eens een legging voor haar uit gemaakt heb. Toen vast al verknipt vanwege een vlek. Ik heb de lijn van het t-shirt doorgetrokken en het roze gedeelte er met de verkeerde kant naar buiten (was opzet) eraan gelockt. Want ik vind dat wel stoer, van die lock randen. Vooral omdat ik het nu door heb. Nu kun je zien dat ik het doorheb. En om het geheel af te maken een lichtblauwe rand eronder, maar dan zo geknipt dat ik er geen zoom in hoef te zetten. De onderkant had ik natuurlijk ook kunnen locken maar zo heb je toch net een beetje zwaarte waardoor het jurkje nog een beetje lady-like blijft zitten.

Ik ben er tevreden mee maar wil het toch een keertje op de “juiste” manier doen, met de lock-randen naar binnen. En dan met een leuke applicatie ofzo.

En weer niet stilstaan he, dus de flitser kwam eraan te pas. Lelijke foto’s krijg je zeg met zo’n flitser. Kijk, dit werd het zonder flitser;

2 thoughts on “Dankzij de vlekken

  1. leuk gedaan! gaaf zo’n locker he 😉 gezellig als je ook naar mn openhuis-feestje-verkoopaanhuis komt! en ik vind fotoos met de flits ook zooooo fout en die zonder zo gaaf! deze van je dochter ook! heel mooi zweverig! net een blij elfje.

Geef een reactie

