Over schoenen en vroeg zijn en weekend

Het is een heel raar weekend. Alles loopt een beetje anders dan anders. Eerst was ik zaterdag Pinda en mijzelf in kleding aan het hijsen om naar mEET te gaan, zij had een openhuis-feestje-verkoopaanhuis. Gezellig! En nu ben ik niet van het te laat komen, ik ben liever iets vroeger. Nou dat was ik dan ook. Een maand te vroeg. Ik had alleen de 27ste goed. We moesten er gelukkig allebei hard om lachen!

Toen ging ik maar naar het winkelcentrum, je moet toch wat doen he gôh wat klinkt dat zielig. Pinda wil ineens niet meer buiten lopen. Als er nog sneeuw lag dan snapte ik dat nog wel maar er lag alleen maar regen op de grond. Het vermoeden dat haar schoenen te klein waren klopte. Een maat te klein. Maar helaas kon ik net niet slagen bij die schoenenzaak, erg jammer want ze hadden hele leuke schoenen in de aanbieding. Na overleg met mr. Big besloten we dat dit echt niet kon wachten en zijn we in de auto gestapt om verder te winkelen voor schoenen. Tijdens het slaapje van Pinda. Gelukkig slaagden we in de eerste winkel en konden we snel naar huis. Pinda is geen moeilijke met slapen en later dan normaal naar bed is eigenlijk zelden een probleem. Tot gistermiddag. Huilen, huilen, huilen. Uiteindelijk ben ik maar met haar in ons bed gaan liggen. Zij sliep niet, ik wel. Tot ze het niets meer aan vond dat stil liggen. ’s Avonds was ze dan ook heel erg moe (en nog meer dingen maar laten we het maar op heel erg moe houden).

Maar de schoenen zijn mooi. Lekker stoer. En ze rent erop alsof het gymschoenen zijn. En nu is het alweer bijna zondagavond. Het gaat echt veel te snel dat weekend.

 

8 thoughts on “Over schoenen en vroeg zijn en weekend

  1. gave schoenen hoor! ik vrees dat we er hier ook binnenkort aan moeten geloven aan nieuwe schoenen. En zoals je al bij mij reageerde: hier van hetzelfde met dat gejank en niet willen slapen. Maar vandaag ging het weer super….alhoewel…niet te vroeg juichen….hij ligt er nog niet in!

    • @Cisca; heftig maar het voelt heel goed. Ik was er echt helemaal klaar mee en kwam erachter dat het allemaal niet waard was om me er zo druk om te maken. Ik ben er dik tevreden mee zo!

Geef een reactie

