Puntje een, puntje twee, puntje drie…..

:: Pinda ’s morgens op de gereedschapskoffer… ze houdt van bouwen

Wat niet leuk is vandaag;

:: weer werken bij die ‘gezellige’ mevrouw

:: er achter komen dat deze maand 5 maandagen heeft, geen 4 en beseffen dat ik dan nog 4 keer naar die ‘gezellige’ mevrouw moet

:: ‘gezellige’ mevrouw kwam erachter dat ik HBO-V heb gedaan, en ik werd ineens veel vriendelijker behandeld (opleiding niet afgemaakt maar dat leek er niet toe te doen)

:: dat ik weer naar het kantoortje moest om mijn loonstrook op te halen. Die was er niet. En niemand weet waar die is. Ja, komt wel goed hoor zeggen ze dan. Maar volgens mij klopt het kleine beetje loon dat ik nu ontvangen heb nog van geen kanten

Wat dan wel weer leuk was;

:: mijn teamleider zeggen wat ik ervan dacht. Dat ik snap dat het druk is maar dat ik al ruim drie maand op de meest simpele vragen geen antwoord krijg. Ze zei ; ja, maar ik zit er ook niet naast, naast de beslissingmakers. Dat ik dan zei dat ze dat maar eens moest gaan doen. Dat zij een teamleider is. Dat zij duidelijkheid behoeft te geven aan haar team. Dat ze heel blij met mij moet zijn, dat ik een maand opzegtermijn in acht nam. Dat ik verwacht dat ze per direct antwoord gaat krijgen op mijn vragen en mij dat doorgeeft. Hè dat voelde lekker.

:: Een baby van bijna 6 maanden die lekker aan het brabbelen was en lekker begon te lachen om mij. Heerlijk, baby en kindergelach

:: Ik heb Pinda heel blij kunnen maken met een simpel magneetbord met magneetjes

:: Pinda heeft mij weer heel blij gemaakt met “ooooooh moooooij, mama lief, mama mooooooiijjjjjj”

:: Wij een “lekke blootje” hebben gegeten vanmiddag (lekker broodje dus he, niet bloot als in naakt)

:: Dat alle leuke dingen gebeurden na de minder leuke dingen.

 hèhè even ventileren!

2 thoughts on “Puntje een, puntje twee, puntje drie…..

Geef een reactie

