Hij is af! Of zij is af… het is af… naja klaar!

Met al het ontslag-verkeerde datum van een feestje-Pinda die niet slaapt-nieuwe quilt opdracht-gebeuren ben ik helemaal vergeten te bloggen over mijn granny square haak kleed. En dit keer geen haakleed. Echt haakKleed. Want hij is helemaal af. Zijn jullie de foto’s van haakwerk hier al zat? Jammer dan, ik niet en het is mijn blog. Phahahaha!

Ik presenteer; 

Mijn kleed

Of eigenlijk Pinda’s kleed want hij ligt op Pinda’s toekomstige bed. Da’s nu ons logeerbed maar zal ooit, als wij toe willen geven dat ze niet meer in haar ledikant past, op haar kamer staan.

Compleet met een gehaakte schulprand;

En zo ziet het kleed eruit als hij opgevouwen is.

En dan gewoon nog eentje. Voor de leuk.

31 thoughts on “Hij is af! Of zij is af… het is af… naja klaar!

  1. Hoi,

    Waar haal je de energie vandaan om al dat moois te maken?Erg mooi kleed en dat zal vast niet de laatste zijn!!!!

    Liefs,
    Oma J.
    xxxxxxxxxx

  2. Ik zag je naam al heel vaak bij veel logjes die ik volg dus nu maar eens even op jouw blog gekeken. Wat een ontzettend leuke sprei! Ik ben niet van het handwerken, maar mijn moeder wel heel erg. Misschien is dit wel net iets dat ze leuk vindt om te doen…?

  3. Hoi Hutsefluts! Ik heb je gelinkt op mijn site! Ik ben namelijk ook begonnen en ohoh, wat werkt dit verslavend! Ik kijk elke keer even op je site en dan kan ik niet wachten om verder te gaan. Thnx!

  4. Pingback: Van de hak op de tak » A Granny a day….

Geef een reactie

