Weekend

Mr. Big was vrijdag vrij. Das lekker. Maar niet ontspannen hoor! Die heeft toch een zooi zitten maken, iets onder het mom van “het moet eerst slechter worden voor het beter wordt”. Dat geloof ik dan maar want mr. Big weet alles altijd beter. Niet dat hij altijd gelijk heeft, maar hij is gewoon een betweter. Ik niet. Ik ben heel makkelijk en meegaand en weet wanneer ik geen gelijk heb.

De zooi; 

 Ooit komt dit erin

Pinda raakte erg van slag door dat ding waarmee je de vloertegels los bikt, vluchten dus. Naar het tuincentrum, voor viooltjes..

En door het zonnetje raakte ik al weer helemaal in de moestuin-sfeer. Maar er is deze hele week nog vorst ’s nachts voorspeld. Ik zal dus nog moeten wachten. Ook al zo’n eigenschap die ik errrrug goed onder controle heb..

Verder was er een haakwerk wat waarschijnlijk niets wordt,

 En dat ligt niet aan Pinda hoor, soms probeer je iets uit dat in je hoofd erg leuk leek maar in werkelijkheid…

We speelden even buiten maar ondanks het zonnetje was het niet zo heel erg warm

Pinda en ik vertrokken met twee oud-collega’s naar een andere oud-collega die heel ver weg een slagerij heeft opgestart met haar man. En daarnaast ook nog een baan als financieel wonder. En dat ik daar dan zo’n bewondering voor heb, hoe druk die wel niet is en hoe goed alles lukt.

En het lijkt me alleen maar logisch dat dat tripje leidde tot het verslinden van köfte (zij doen geruld gehakt in een jasje van couscous en griesmeel en frituren dit, ik heb het ook al eens gehad zonder het gefrituurde jasje). Het uitgebreid proeven van een broodje kebab, het aanschaffen van een flinke hoeveelheid lams shoarma en kebab en pide.

En dan, na braden, met de pide;

Lekker!

8 thoughts on “Weekend

  1. Wat een geluk dat jullie nog even konden vluchten,wat een mistroostig gezicht die loze ruimte.Eigenlijk heeft mr. Big wel een klein beetje gelijk dat het eerst slechter moet worden voordat het beter wordt,dus nog maar even de moed erin houden.We zijn benieuwd naar het resultaat.

    Liefs,
    Opa H en oma J
    xxxxxxxxxxxxxxx.

  2. oh jeetje….. die ruimte moet de nieuwe tegelde wc worden neem ik aan…
    Maar wel een lekker weekend als ik dat zo lees..
    dat zal je broertje vast ook vinden. beetje de man uit hangen en shoarma, wat wil een man nog meer 🙂

  3. thanks voor de positieve gedachten…. vooral die van de huiskamer die altijd stofvrij blijft wat je ook doet klinkt goed! 😉 en wow! dat is een grootse verbouwing in het kleinste kamertje!

Geef een reactie

