Fietsen met stickers

De fiets is vorige week gemaakt. Gelukkig. En het viel mee hoor, de prijs, onder de 40 euro. Maar met een nieuwe ketting, uitvoerig schoonmaken en oliën van de kettingkast, afstellen van de versnelling en zelfs de banden zijn weer lekker vol. En fietsen dat ik nu kan! Ken je dat gevoel, van net een nieuwe fiets hebben? Dat die dan zo lekker soepel fietst en dat je het idee hebt dat je veel sneller bent dan eerst? Nu dat heb ik nu! Fietsen is weer helemaal leuk. En fijn want ik moet wel eens wat sjouwen aan boodschappen;

Ik moet altijd wel een beetje lachen om mijzelf, hoe ik alle boodschappen dan toch weer in de fiets weet te krijgen. Veel pas en meet werk hoor. Stel je nu nog voor dat Pinda voorop in het zitje zit en een (meer dan enigzins) mollige kleine vrouw op het zadel. Ik ben altijd weer blij als we zonder vallen thuis zijn. Maar ik zou mijn fiets niet willen missen hoor!

En voor alle Pinda-fans, die moesten het zomaar een paar dagen zonder een Pinda foto doen. Geen zorgen hoor, hier komt er zo een:

 

Pinda heeft stickers gekregen bij de C1000. En nu zit alles onder de stickers. Joepie.

12 thoughts on “Fietsen met stickers

  1. SOOOOOOOWWW!!! hoe kun je je fiets optimaal gebruiken 🙂
    Niet alleen creatief in naaien, breien, haken enz. maar ook in het mee kunnen krijgen van de boodschappen
    en ik maar denken dat vrouwen geen ruimtelijk inzicht hebben…. tegendeel is bewezen 🙂

    • @Janne; ik ook. Toen ik drie pakken luiers kocht en vertelde dat ik nog naar huis moest fietsen schudde de verkoopster al haar hoofd, gaat je nooit lukken zei ze. Ik mocht de boodschappen anders wel even achter laten in de winkel. Later liep ze langs en was erg verbaasd!

  2. Hahaha, hoe herkenbaar dit verhaal! Ik krijg ook altijd veel reactie’s als ik rond fiets. 1 Kind voorop, 1 kind achterop en 1 kind in de fietskar erachter en een heeeeel erg mollige mama er tussen in gepropt. En dan heb ik het nog niet eens over al die boodschappen. Soms zie je het kind achter in de fietskar niet eens zitten tussen alle boodschappen (raar he, dat je toch altijd veel te veel koopt)…. Mijn fiets is me ook heilig!

    • @Cindy: Ooit hoorde ik eens dat het kindermishandeling zou zijn, je kind door weer en wind en met boodschappen op de fiets vervoeren. Maar dat was dan ook door iemand waar de ouders alles van betaalden (baan, huis, auto). Gelukkig heb ik dat niet! Lekker fietsen, krijg je stoere kinderen van (en stoere mama’s!)

  3. Je bent dan wel een stoere mamma,maar er bekruipt mij toch een beetje onbehagelijk gevoel als ik al die bepakking zie.Toch maar even waarschu –
    wen:’wees alsjeblieft voorzichtig’! Dat ben je natuurlijk wel,maar toch!!!

    Liefs,
    Oma J.
    xxxxxxxx

    • @Minkeltje: ja en voor 1 euro is het geen geld! Maar ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe lang ze het volhouden… ach, dan heb ik een rits voor weinig. Als die dan maar niet als eerste kapot gaat…

Geef een reactie

