Lente in huis

We hebben vandaag een paastak gehaald en versierd. En ik moest natuurlijk weer een net te grote paastak kopen. Net zoals toen, met de kerstboom. Paastakken hebben dus ook magische krachten, groeien tijdens vervoer.

Pinda vond het leuk hoor, ondanks hoe ze op de foto staat. Ik wilde nog een foto maken van hoe zij paaseitjes ophing maar toen knapte het takje. Zes houten kleine eitjes aan het uiterste puntje dat al enigzins afgestorven is kan een paastak niet aan blijkbaar.

6 thoughts on “Lente in huis

  1. Hihi en echt van die ‘ouderwetse’ (oftewel retro en dus hip, of is het zelfs vintage?) paasversieringen..
    Ik was onze ‘paasdoos’ door aanet spitten en vond alles vooral ‘oooeeeh’ en ‘aaaaaah’ en heel veel nostalgie..

  2. Wij hadden toen ik kleiner was altijd een paastak. Nu gebruiken we de lamp boven de keukentafel daarvoor (zo’n lamp met verschillende armen). Maar zo’n paastak heeft toch echt wel iets.

    • @Simonatoetje: is ook leuk! Als ik dat doe dan zullen de katten me alleen aan de lamp gaan hangen, liever heb ik dan dat ze aan de paastak hangen… wat tot nu toe redelijk goed gaat moet ik zeggen!

Geef een reactie

