De wijde wereld in

Stomverbaasd kijken naar een auto met een enorme barst in de voorruit. Een vrachtwagen chauffeur zien zwalken over de weg. Ingehaald worden door een vw caddy die door een bellen-met-de-handjes-terwijl-er-met-de-andere-hand-een-broodje-gegeten-wordt chauffeur bestuurd wordt. Diezelfde chauffeur is even later op een paar hele rare, egoïstische en gevaarlijke acties te betrappen. Daarna blijft hij achter een vrachtwagen plakken maar op het moment dat ik links van hem rij besluit hij de vrachtwagen in te halen. En rara, IK krijg de vinger. En ondertussen zit ik twee deelnemers aan het pop-duel op 3FM uit te lachen want ze kennen het nummer “let’s talk about sex” van Salt-n-Pepa niet. Toegegeven, je mist er niet veel aan. Pff, denk ik, wat een jonkies. Om daarna te bedenken dat het inderdaad deelnemers zijn die een stukje jonger zijn dan ik. Noooooit bij stilgestaan dat ik geen 21 meer ben. Of zelfs 26.

En waarom gebeurd dit allemaal? Om de beste reden ooit, ik ging laatst winkelen voor stofjes. Want ik heb niet genoeg. Bij lange na niet.

3 thoughts on “De wijde wereld in

  1. Stofjes heb je noooooooooit genoeg! Enne dat van geen 26 meer zijn…….dat ken ik. De oudste is tegenwoordig te slim, die geloofd niet meer dat mama alweer 28 wordt in april….

    Haha , kus voor die lieve ondernemende pinda van jullie!

    XO Heidi

    • @heidi: nee he, gek is dat met stofjes. Ik was net wat stoffen bij elkaar aan het leggen voor een quilt en bedacht me dat ik dat ene stofjes dat ik heb laten liggen laatst nu net dze quilt compleet zou maken. Eindeloos veel plezier heb je met stof!

Geef een reactie

