Nu even niet…

Nu was ik laatst zo aan het opscheppen. Sinds de geboorte van Pinda had ik geen last meer van pijn eens per maand. Foei foei. “that one came arround to bite me in the ass…” Ik geloof nu helemaal in karma. Ik kon er vannacht zelfs niet van slapen. En dat werkt dan weer door op mijn blogvermogen. Dus vandaag alleen wat foto’s, geen inspirerende woorden. Aaaah wat erg. Toch?

bestellingen inpakken (ja, kerstpapier maar ik weet zeker dat de ontvanger dat kan waarderen)

de grootste quilt waar ik ooit aan gewerkt heb, 250×250 cm. En werken is het! Zulke grote lappen stof wegen best wat. Het quilten is ruim over de helft nu. Niet in kleur natuurlijk, kan niet teveel weggeven…

mijn vensterbank die steeds voller en fleuriger wordt. Van links naar rechts; doperwten, komkommer, tomaatjes tiny tim.

 

En de allermooiste van de wereld; Pinda!

En nu ga ik veel Aleve Feminax slikken en met een kruik op de bank liggen. Daaaaaag!

One thought on “Nu even niet…

  1. Het is niet altijd fijn om vrouw te zijn.Vroeger, toen alle 4 dochters nog thuis woonde, heette dat spul femex.We beschouwden het bijna als een wondermiddel en als moeder,die het toen ook nog gebruikte,moest ik zorgen dat er altijd voldoende voorraad was.Geheugensteuntje was een rood vlaggetje tekenen op de kalender bij de datum dat de betreffende
    persoon de “maandstonde”{mooi Nederlands woord} verwachte.Best wel een fleurig gezicht al die vlaggetjes.Maar dat was ook het enige wat fleurig was.

    Sterkte en veel liefs,
    Oma J.xxxxxxxxxxxx

Geef een reactie

