Harde werkers

Lekker hè, zo’n lang weekend! We hebben hier heerlijk uitgeslapen, tot wel 08.45. Vroeger was dat vroeg opstaan, nu is dat uitslapen, gek hoe dat werkt.

Dit weekend is vooral Pinda heel druk geweest, ze heeft alle bestrating versiert. Alleen haar naar binnen krijgen is dan een probleem, daar komt heus lokmiddel aan te pas. Chips willen helpen maar een gezonder alternatief is haar tekenboek. Die slaan we open en dan doen we alsof we in haar boekje tekenen. Werkt geweldig, want tekenen in haar boekje is verboden, dat mag alleen Pinda zelf.

Verder zijn vooral de groentes en tulpen druk geweest. Ze worden in ieder geval roze en wit. De tulpen dan, de groentes zijn groen en heel erg klein. Maar ik heb bezoek gehad van hongerige vogels want ik had al veel meer verwacht. Ik geloof dat ik een mini vogelverschrikker voor mijn mini moestuin nodig heb. Zal er eens een duplo poppetje in zetten, misschien helpt het.

4 thoughts on “Harde werkers

  1. Heerlijk he??…dat voorjaar weer in de lucht!
    iedereen weer lekker bezig.
    ik zag vanmorgen om 6.50 2 reeen grazen bij zonsopgang!!
    M,n dag kon niet meer stuk!

    • @Vlijtig Liesje: Ja maar vorige week was ze ook al bezig en raad eens hoeveel regen er overheen moet spoelen om het een beetje van de tegels af te krijgen? Heel veel! Of in Pindapraat; heeleeeveee

Geef een reactie

