Pindakwaad

Pinda is er eentje die ik in de gaten met houden blijkt. Was ze als baby zo lief en snel tevreden, nu heeft ze het helemaal ontdekt, dat kattekwaad uithalen. Met nadruk op kat want die katten van mij komen er regelmatig aan te pas. Is het lekker rustig in huis, ben ik in de keuken bezig hoor ik opeens een heel zielig gepiep van Nona want Pinda ligt bovenop haar. Vooral Nona is de klos want die kent het begrip weglopen niet. Ze knijpt haar ogen alleen maar stijf dicht, zo van, als ik het niet zie, ziet het mij niet. Nona loopt nu ook buiten met een stokje in d’r bekkie, denkt dat ze een hond is af en toe. En ja, apporteren doet ze ook. En aan het galloperen dat ze kan doen zou je soms denken dat je een paard in huis hebt. Lastig hoor, een kat met een identiteitscrisis. Maar we hadden het over Pinda.

Pinda gaat ineens achter de bank zitten. Want daar zien we haar niet zo snel. Laatst kreeg ze het voor elkaar om de curryfles van tafel te pakken zonder dat ik het merkte en al verstopt achter de bank heeft ze aardig wat curry zitten smikkelen. Ook zit ze achter de bank met haar potloden, dat mag niet want wie weet wat ze gaat gebruiken als papier. En dat het niet mag is juist leuk natuurlijk, regelmatig pluk ik haar erachter weg. En gisteren had ze haar stickers meegenomen achter de bank. Het resultaat;

2 thoughts on “Pindakwaad

Geef een reactie

