Buiten

Een supermooi weekend + af en toe niet werkende internetverbinding = niet bloggen.

Mr. Big is druk geweest dit weekend, buiten. De tegels zijn schoongemaakt, de vlonders gepoetst en gedeeltelijk ingewreven met olie (ik dacht dat een pak wel genoeg was…) en de tafel ziet er weer uit als nieuw. Als tegenprestatie heb ik maar ajam pangang gemaakt. Dit weekend bleek ineens dat we “tweeje buite” hebben. Een buiten voor en een buiten achter het huis. Helaas hebben we nog geen buitenhuis. Maar ook geen buitenvrouw, dat scheelt dan weer…

Pinda is heel veel buiten geweest. Zegt ook ineens “daaa buite…. Pinda binnen” en zucht dan eens. Vanochtend vroeg was het echt vroeg. Mr. Big moest heel vroeg weg en Pinda werd niet veel later wakker. Gelukkig wilde ze nog even bij mij in bed liggen zodat ik rustig wakker kon worden. Naja rustig… ik word dan doodgeknuffeld en gezoend. Want Pinda vindt het wel heel gezellig in ons bed. Maar de rust duurde niet lang knuffelen en kusjes geven duurt natuurlijk nooit lang genoeg, heel snel ging het over op “papa, auto, wekken (werken)” en “opa auto, opa auto, oma auto, makka auto, ajjemaa auto” en ineens kwam de ingeving “auto buite!” “mama buite??? mama mama mama buite??”

Geef een reactie

