Romantisch..

Soms heb ik dat, dat ik zo romantisch ben. Naja, in een romantische bui. En dan maak ik een quilt. Haaaa. Zwijmel.

Het is een iets andere kleurencombinatie dan ik normaal gebruik. Een stuk liever, misschien is dat het, ben ik normaal niet zo’n liefelijk persoon. Maar toch zit dat ergens wel in mij verstopt want toen ik het bloemenstofje zag wist ik meteen hoe de quilt eruit moest zien.

Deze quilt is ruim 100 cm x 130 cm. Groot genoeg dus voor in een ledikant, zelfs groot genoeg om over je benen heen te slaan als je op de bank zit.

De achterkant is dit keer van zachtroze fleece, doorgestikt in een krulpatroon en de bies is van die mooie bloemetjes stof.

*zwijmel* En de stofjes zijn zo zacht geworden na het wassen en drogen. En ze kreuken zo mooi.

En hij staat vanaf nu in de winkel! En wel hier! En de vrolijke quilt is sinds een paar dagen in prijs verlaagd. Wanteeeeeuuuuhhh, blijkt dat ik niet altijd zo heel goed kan rekenen… Achja, kan niet alles hebben hè!

3 thoughts on “Romantisch..

Geef een reactie

