Amazing!

Ken je die vervelende Mike van al die infomercials die een paar jaar geleden telkens op de tv was? Met die foute truien? Met “it’s ammmmaaaaaaazzzingggggg!” Nou, lees deze post met zijn manier van praten in gedachten.

“Ken je dat Mike, dat je een kind hebt dat constant tekent”

Mike; “Yeah, it’s amaaaaaazzzzing”

 “nou Mike, dan ken je ook het probleem van reizen en dan de potloden bij je hebben maar geen papier. Of papier maar geen potloden”

Mike: “yeah, I hate when that happens”

“Mike, ik heb hier de oplossing! Potloden, papier overzichtelijk opgeborgen in handig formaat wat er ook nog mooi uit ziet!”

Mike: it’s…. (vul het maar in)

Voor Pinda dus, een meeneembaar reis-potloden-papier-etuitje. En ooit, als ik tijd heb, ik hoop volgende week, wil ik er één misschien wel twee in de winkel plaatsen. Als het lukt om tijd te vinden. IT’S AMMMMAAAAZZZZZINGGG!

6 thoughts on “Amazing!

  1. Werkelijk het ei van Columbus dat meeneembaar-reis-potloden-papier
    etuitje.Hopenlijk krijg je er veel reacties op!!
    Wat betreft die roze bloemetjes quilt,daar wordt denk ik iedereen wel
    romantisch van!!

    Veel liefs,
    Oma J.
    xxxxxxx

Geef een reactie

