Haar knip model

Nu ben ik natuurlijk gezegend met een levend, altijd beschikbaar, model in huis. Laatst had ze geeist dat al haar knipjes in haar haar gedaan werden en ik wilde daar een foto van maken. Leuk. Ondertussen was ik, wegens doorslaand succes bij prive gebruik, bezig om wat knipjes te maken voor in de winkel. En alles viel dus samen. Ik zou een leuke foto van Pinda maken die mooi als begeleiding zou dienen voor het logje.

Tja.

 

Stil staan

dat

kan

niet

en zeker niet als je twee en een beetje bent.

Maarja. Je krijgt het idee. Leuke knipjes, met een stoffen laagje eromheen. En ze werken perfect! Ik heb er zo langzamerhand eentje in elke kleur die in Pinda’s kast te vinden is. En als kleine twee-en-een-beetje handjes ervan af blijven dan blijven de knipjes echt heel goed in het haar zitten.

Vijf verschillende setjes zijn nu in de winkel te vinden! Om precies te zijn hier!

Edit: na een uur zie ik dat ik zes (6) setjes heb. 6. Zes. Wat na 5 (vijf) komt. Volgens mij heb ik Pinda’s manier van tellen overgenomen. Eeeen twwweeee vijs es zeef (en nee, vijs is geen schrijffout, ze zegt echt vijs).

12 thoughts on “Haar knip model

  1. nah ja, ben ook met dat soort dingetjes bezig, iemand vroeg me zoiets te maken.. maar toch anders dan deze… maar als ik die van jou zie, wil ik héél graag een meisje!!!

  2. Ik zou ze idd ook haarspeldjes noemen (en ben zo nederlands als het maar zijn kan). Ik vind ze ook erg leuk. Ik heb zelf lang haar, maar als je zo richting de 30 gaat dan kun je sommige dingen toch niet meer doen met je haar helaas. Maar ze zijn erg leuk, ik ga ze onthouden voor een verjaardagscadeautje voor een klein meisje!

    • @Juf Anita: ach, je bent zo oud als je je voelt toch? Maar idd ik ga er zelf ook niet mee lopen… Onthouden kan, en op ‘maat’ maken kan ook! De rode en grijze zijn namelijk al verkocht!

Geef een reactie

