Uitslag give-away!

Nounounou zeg! Wat een verhalen heb ik gelezen! Heel erg leuk om dat allemaal zo mee te krijgen.

Over Madam Frutsel en een hond en een kind dat geen blad voor de mond neemt, heerlijk! Over Dorine die eventjes heel erg mijn ego streelt. Een fluitende mama Kroezel, Hanne met augurk-schildpadden, Minkeltje die denk mij te zien in de ikea, maar helaas, een tandenstoker ben ik nog niet en Linda. Linda die weer eens iets heel speciaals doet. Gewoon een reactie neerkwakken bij het verkeerde logje. En dan zeggen dat haar reactie (die echt heel leuk was) verschwunden is. Neeeeee meis, je had je hele hebben en houwen neergekwakt bij het logje Joepiedepoepie. Dutch Apple kwam op de valreep ook nog binnen bij het logje Joepiedepoepie. Maar slim als ik ben (en aardig) had ik jullie wel mee laten doen hoor! En de rest ook, met heel veel plezier heb ik alle reacties gelezen.

Jullie wachten natuurlijk met spanning op de uitslag….

Ik schreef alle namen op en vouwde ze (allemaal op dezelfde manier) en deed ze in een bakje.

Pinda zag dat ik foto’s maakte en riep om het hardst “pop ook fotaaaaa!”

Dus dat kwam even tussendoor.

Je ziet, alles is heel goed gedocumenteerd wegens ontbreken van een notaris. Maar het is echt eerlijk gegaan. Tijd voor de trekking. uitgevoerd door Pinda natuurlijk.

En wie is het?

Opa en Oma! Riekt een beetje naar een vooropgezet plan nietwaar? Echt niet hoor want Pinda trok echt compleet ongezien het lootje van opa en oma uit het kommetje. Maar we begrepen dat het misschien zo over kon komen, dussssss

Trekking nr. 2. En wie o wie heeft gewonnen?

Mama Kroezel! Gefeliciteerd aan opa en oma en mama Kroezel! Maar we hebben nog een prijs! Mr Big las natuurlijk weer eens mee met de reacties en zei “heb je dat verhaal van Lize gelezen”. “Ja” zei ik, en er achter aan “ik denk dat”. “Helemaal mee eens” zei hij. Hoezo op een lijn zitten. Het verhaal ontroerde ons allebei zo dus Lize krijgt ook een kadootje.

Dus Lize, mama Kroezel en opa en oma kunnen jullie mij laten weten wat je wilt hebben en, niet onbelangrijk, waar ik het naar toe kan sturen dan maak ik alles voor elkaar. Ik ben te mailen op hutsefluts (at) home (punt) nl. Hebben jullie een voorkeur voor een andere kleur giraf, hartje of speldjes geef het aan, denk aan mijn stoffenkast, ik kan denk ik aan veel wensen voldoen.

8 thoughts on “Uitslag give-away!

  1. hahaha, dat méén je niet. Ik dacht al: zal wel weer met mijn zwangerschapsdementie te maken hebben…hahaha, en wat jammer nou, geen prijs! nou, dan knuffel ik die giraffe nog maar eens extra!

  2. Wat lief van Pinda om ons te trekken.Dat noemen we nog eens boffen!!!
    Het rode girafje vinden we wel leuk en we komen hem wel een keertje ophalen als die klaar is.Dank je wel Pinda!!!

    Veel liefs,
    Opa H en Oma J.
    xxxxxxxxxxxxxxx

    • @Opa en Oma: Pinda is toch wel een schavuit hoor. Als het op de opa’s aankomt doet ze alles, dus ook paranormaal-superintelligent-bovennatuurlijk jullie lootje uit alle lootjes pakken.

  3. wat een bof zo`n extra prijs, ben er erg blij mee.ook bedankt mr big.
    en zoals ik al mailde naar hutsefluts is dat tweejarige kereltje deze week 18 jaar geworden en is deze mama nog steeds kankervrij.

  4. GA WEG!!!! Ik? Gewonnen??!! Hutsefluts, dat noem ik nu eens iemands dag goedmaken.. Echt, ik lig hier namelijk met koorts, keelpijn en een ontzettende vieze hoest, na een vermoeiende dag met mijn dertig pubers… Kleine kroezel hoest zich ook alweer te pletter en het moet gezegd, ik had zo’n zelfmedelijden. Maar toen ik de uitslag heel langzaam naar beneden scrollde (toch wetende dat ik er niet bij zou zijn… dat zelfmedelijden he) zag ik daar toch wel “mama kroezel” verschijnen zeker!
    Heel erg bedankt, het lijkt me een reuzeleuk cadeau en ik mail je dan ook als de bliksem terug! Voor ons graag de blauw-witte giraf, kleine kroezel is gek op knuffels! Nogmaals proficiat! Dikke zoen. X

Geef een reactie

