Award

Ik kreeg een award van Ilse (edit:) en van Ellemie! En dat vind ik dan leuk hè, word ik weer eens op waarde geschat. Ik moet nu 10 dingen vertellen waar ik vrolijk van wordt. Ik dus malen vannacht. Echt waar. 10? 10 maar? Hoe ga ik daar een selectie op toepassen? Natuurlijk word ik blij van Pinda en Mr. Big. En de naaimachine en de stoffen en en en. Iets minder van het weer trouwens. Maar niet klagen, niet klagen, niet klagen, heeft geen zin vergeet ik soms dan neemt het oer-hollandse “het weer is nooit goed” over.

1. nummer 16, 2. nummer 5, 3. nummer 10, 4. nummer 6, 5. nummer 14, 6. nummer 17

Ik ga weer eens de regels breken. Living on the edge. Ik ga gewoon beginnen met dingen waar ik vrolijk van word en ik zie wel waar ik eindig.

  1. Pinda, no brainer natuurlijk.
  2. Mr. Big.
  3. Het feit dat ik een hele zolder tot mijn beschikking heb voor mijn naaimachine, stof, alle pruttels van mij en dat ik dan soms zooi van Mr. Big daar ook moet dulden dat neem ik maar voor lief.
  4. Het feit dat Pinda zowaar weer eens slaapt tussen de middag.
  5. Nieuwe (voor ons) voorleesboeken van de 365 verhaaltjes serie (en daaraan gekoppeld, leuke schoonzussen).
  6. Het effect van broodjes met chocopasta.
  7. De wasmachine want ik moet er niet aan denken om alles met de hand te wassen.
  8. De regen op het zolderraam als ik achter de naaimachine zit die er net onder staat, geen mp3 speler meer nodig.
  9. Draadloos internet.
  10. Goed bijhouden van de kleurnummers van DMC borduurgaren (wat dan weer, compleet toevallig, samenvalt met een ander logje van Ilse).
  11. Dakplaten in de achtertuin, de pergola gaat misschien dan toch eindelijk eens een veranda worden! Nog leuker zal het zijn als ze niet alleen in de achtertuin liggen maar alles met mate natuurlijk.
  12. Pinda die mij in de stromende miezerregen (jaja) bij een marktkraam om een kusje vroeg en dat daarna heel veel mensen mij glimlachend/semi jaloers aankeken. Ja. Ik bof.
  13. Mr. Big die strakjes thuiskomt en dan 4 dagen niet hoeft te werken. Naja… niet voor de baas waar hij een arbeidscontract mee heeft, wel voor mij natuurlijk.
  14. De offerte voor een nieuwe CV installatie (hete-lucht dus een verhaal apart) die meeviel en perfect getimed is want vandaag wil ik de verwarming aandoen en hij doet het niet, belachelijk eigenlijk verwarming in mei. Mr. Big weet precies wat er moet gebeuren om hem weer aan de praat te krijgen maar wist mij net niet te vertellen welke knop ik moest hebben. Daar waag ik mij niet aan. Pinda heeft een fleece trui aan vandaag en ik mijn fleece sokken.
  15. Stof natuurlijk.
  16. Josefien de naaimachien.
  17. de bloeiende blauwe regen.

En nu stop ik want zo kan ik wel heel lang doorgaan. Ik geef deze award aan iedereen die het leest, blog of geen blog. Som minimaal 10 dingen op waar je vrolijk van wordt en je zal een stuk vrolijker zijn dan voorheen.

6 thoughts on “Award

    • @Ellemie: Oei, ik denk dat jij denkt dat ik snel ben…. ik loop weken achter met logjes lezen, ik had deze door omdat ik een reactie kreeg van Ilse… snel ben ik niet… Maar ontzettend bedankt!

Geef een reactie

