Bonkie van Bonkies

We gingen met Oma op stap. Koffie en thee drinken op het terras, sokken kopen bij de Hema, verwend worden door oma met een tuniek blouse, fruit, stofjes en bandjes halen, lekkere kruidkoek kado krijgen (die al flink is aangevreten door Pinda) en waar is madam het meest blij mee?

D’r Bonkie. Die knikkers die je bij de Hema krijgt. En gelukkig kreeg Oma en 3 want dan kan je het bonkielijf ook halen. Ooit geprobeerd om zo’n Bonkie in zo’n lijf te krijgen? Die krijg je er nu ook niet meer zo makkelijk uit. Dat zal ook ongetwijfeld de bedoeling zijn. Na haar brood riep ze met haar liefste stemmetje “mama bed?” om daarna heel rap “mama bonkie mee bed” te roepen. Gelukkig sliep ze al bijna voor ze goed en wel haar matras raakte en kon ik dat ding uit d’r vingertjes wurmen.

:: Handkus voor oma

13 thoughts on “Bonkie van Bonkies

  1. Hahaha! Bij ons zijn ze helamaal in de ban van “gogo’s”. Die krijg je bij de C1000. “Mam, haal je veel boodschappen, want dan krijgen we een gogo!”
    Groetjes Cindy

    • @Cindy: Ik ben niet zo gek op de C1000 hier in de buurt, die boycot ik zoveel mogelijk dus de gogo’s gaan gelukkig aan mij voorbij! Maar Pinda vraagt er nu nog niet zelf om hoor… die tijd zal snel genoeg komen vrees ik.

    • Ik moet ook telkens denken aan SatC als ik Mr. Big lees, maar vul dan ook de volgende kwaliteiten daarbij in: donker, breed, etc 😀
      en een motormuis met stoppelbaard, dat doet ’t bij mij nu eenmaal goed (al zijn er ook aanvullende criteria waar alleen mijn eigen Lief aan voldoet natuurlijk)

      • hihi, die van mij is donker, inclusief stoppelbaard (zo vaak mogelijk wat hem betreft, bij voorkeur gaan de stoppels er alleen af als er iets representatiefs verwacht wordt), redelijk breed maar niet overdreven gespierd en met misschien wel ietsje te veel verpakking voor sommige spiergroepen (maar dat hebbik ook nie gezegd). Ow, en hij ziet er super uit in zijn (werk-)uniform, of in een pak trouwens, maar daar ga ik met 2 weken heel de dag van genieten 🙂

Geef een reactie

