Uitzicht

Vandaag klinkt mijn stem net zoals mijn keel al drie dagen aanvoelt en mijn hoofd heeft een beetje last van mijn nekspieren. Ik ben een heel eind gaan lopen met Pinda waarbij ik struikelde zonder te vallen en mijn pols zeer heb gedaan doordat ik de buggy raar vast greep voor vastigheid. En toch is het heel erg leuk vandaag. Echt wel. Want dat lopen in het zonnetje met een lekker warm en toch fris windje heeft een heleboel goeds gedaan.

Dit was mijn uitzicht;

En dit was ook mijn uitzicht (let vooral op de zonnebril op de kop);

De knutselactiviteiten liggen hier tot nader order even stil, in afwachting van een iets betere gezondheid. Gelukkig kan ik al liggend wel bloggen!

2 thoughts on “Uitzicht

  1. Beterschap,en de knutselopdracht heeft geen haast hoor!!!
    Heerlijk dat weer he!! Opa H is lekker druk gewest in de tuin
    en heeft samen met de buurman twee flinke struiken eruit gehaald
    en toen twee schuttingen geplaatst.We hebben nu ineens een heel
    andere tuin.

    Dikke kus voor onze fotogenieke kleindochter!!

    veel liefs,
    Opa H en Oma J.
    xxxxxxxxxxxxxx

Geef een reactie

