Oh jee

:: Oh jee, moet ik echt 71 vierkantjes knippen voor één kussenhoesje? Wat veel, dat kan toch niet kloppen? Oh nee. Wacht. Rekenfout. Hè? 81? Ja echt, 81.

:: Oh jee, pan op het vuur is warm.

:: Oh jee, de naaimachine doet het niet? Hoe kan dat? Oh. Had ik de stekker er net uitgetrokken om de ventilator aan te sluiten. Dilemma, naaimachine of fris windje. Het werd de naaimasjien.

::Oh jee, kan een polyester stofje niet tegen strijken op drie stipjes warmte?

::Oh jee, pan is nog steeds warm.

::Oh jee, de ventilator blaast een deel van de 81 vierkantjes weg (nadat ik een andere stekker uit een stopcontact heb getrokken).

:: Oh jee, spelden op de vloer en blote voeten gaan niet samen.

::Oh jee, is het echt al weer juni?

::Oh jee, mr. Big komt laat thuis.

::Oh jee, wat haren de katten ontzettend. Welgeteld is het huis 5 minuten redelijk haarvrij gebleven.

::Oh jee, wat maakt Pinda een zooi.

:: Oh jee, rennen, Pinda roept “mama koesa” (mama kussen) en dan moet je alles laten vallen anders is het moment voorbij.

Gelukkig had ik hulp bij het koken vandaag.

 

6 thoughts on “Oh jee

  1. O jee,wordt dat het bewuste kussenhoesje?81 vierkantjes,niet te geloven!! Het wordt dan vast wel heel bijzonder!!!

    Wat Pinda betreft,die houdt later van koken,dat zie je zo!!Kan gezellig worden!!

    Veel liefs,
    Opa H en Oma J
    xxxxxxxxxxxxxxx

    • @Opa en Oma: ja… nee…. nou…. Ja want het is met die stofjes. Nee want ik weet het nog niet. Nou want ik probeer nu wat uit, kijken of dat wordt zoals het plaatje in mijn hoofd en dan worden het wel de bewuste kussenhoesjes. Zo niet dan beland het op de “wie weet wat ik er ooit mee ga doen stapel”.

Geef een reactie

