Bloedzuigers

Afgelopen maandag kregen we een nieuwe verwarmingsketel. Naja, kregen… we moeten er flink voor betalen maar dat terzijde. We hebben nu ook geen aparte boiler meer en met al die nieuwe dingen kwamen er dus ook nieuwe pijpen op het dak en gingen de oude weg. Ineens hadden we een gat in het dak want namen de pijpen eerst de ruimte van twee dakpannen per stuk in beslag, de nieuwe hadden de ruimte van een pan nodig.  Ohoh. We hadden er nog een staan, geen twee. Gelukkig had Buuf er nog eentje over. Moet je nagaan, drinken we eerst haar rosé op (en die van andere buren) en daarna krijgen we zomaar een pan. Wat zal Buuf wel niet van ons denken…stelletje bloedrosé-en-dakpanzuigers…

 

Daar moet natuurlijk een  bedankje voor komen. Met rosé.

En toen hè, na het prutsen met al die stofjes en kantjes en lintjes is er mogelijk iets gebeurd. Ik ben mogelijk een beetje doorgeslagen. Mogelijk. Ik zeg niet dat het is gebeurd, ik zeg ook niet dat het niet is gebeurd. Maar als het zonnetje nog een keer doorkomt dan zal ik fatsoenlijke foto’s maken en komen ze in de winkel!

3 thoughts on “Bloedzuigers

  1. Nou, we hoorden van Mr. Big dat de rosé ook erg lekker was geweest en de ochtend erg vroeg na het vlaggetjes ophangen 🙂
    maar jullie maken het weer helemaal goed mety de buufjes lees ik. En die doorgeslagenheid is helemaal niet erg want ze zijn echt super leuk!! mag ik een keer langs komen en een dagje samen met jou prutsen op de naaimasjien?? Ik wil dat ook kunnen!

  2. zozo, stelletje zuipers!! wat zal buuv blij zijn met ’t bedankje! ik dacht even dat je in een gulle bui was en die schattige hartjes ging weggeven. Ze zijn súperschattig!

Geef een reactie

