Stofpret

De winkel is weer een beetje voller! Twee nieuwe reisetui’s, drie nieuwe deur-hang-hartjes (of zoals hier, handvat-van-de-schop-hangphartjes) en 3 nieuwe setjes haarspeldjes/knipjes. Binnenkort volgt nog een nieuwe vlaggenlijn die ik net niet goed op te foto kreeg, te weinig licht en daardoor vreemde kleuren, een nieuwe leuke kussenhoes en verder ben ik met twee kussenhoezen op bestelling bezig. Waarvan ik heel blij ben dat de besteller geduld heeft want het wil nog niet helemaal zoals ik het wil, het plaatje in mijn hoofd klopt nog niet met het hoesje… Oh zo lekker, dat frutselen met stofjes, maar dat hoef ik de meeste mensen hier niet uit te leggen geloof ik!

2 thoughts on “Stofpret

  1. Nee, geen uitleg nodig hier hoor! Wat een leuke dingen maak je zeg! En wat een mooie meid, leuke foto’s.
    Mijn jongste Miniman is dik 2,5, jij een feetje, ik een boefje 😉

    Ook vouwen is niet mijn ding, de gewassen was blijft gerust een paar dagen in de wasmand liggen om daar het nodige uit te plukken.
    Gelukkig doet Maximan hier het vouw-werk sinds kort.
    (Zou hij het zoeken in de berg gewassen was vervelend hebben gevonden?)
    Ach, het scheelt vouwen hihihi…

    Groetjes!

Geef een reactie

