Spreuk gevonden?

:: van die PeuterPuberteit word je moe

Flink klagen dan gaat alles over. Jaja, mogelijk was de spreuk van Linda toch de winnende want het gaat goed. Voor zover natuurlijk, die PeuterPuberteit beheksing zal waarschijnlijk nog wel langer dan 5 dagen duren, maar hij is wel even onderdrukt. Pinda heeft heerlijk buitengespeeld, lekker geknuffeld en zowaar nog gezoend met mij! Maar toch heeft ze wel weer iets uitgespookt. Dat moet natuurlijk, stel je voor dat ze toch ineens een modelkind zou zijn, dan herken ik haar echt niet terug. Pinda heeft veel haarspeldjes. Omdat ik ze zelf maak natuurlijk. Maar dat kind is gek op rood, en ik ook. En net die rode, die maakt ze altijd kwijt. Gisteren heb ik er weer een gemaakt en vandaag ligt die al onder de vlonderplanken buiten. Daar zit net een kleine spleet tussen en daar past precies een speldje door. Maar niet meer door terug dus. En bedankt. Zal nog eens iets voor je maken!

:: Heel erg moe…

One thought on “Spreuk gevonden?

Geef een reactie

