Sprookje deel II

En toen keerde er even rust terug in Hutseflutsland. Prinsesje junior hervond de innerlijke rust, of tenminste genoeg om haar ouders even te ontlasten. En wat doe je als ouders dan? Dan beloon je je kind.

Twee mannen kwamen een huisje brengen en in elkaar zetten. Wat dan weer heel goed uitkwam want de witte Prins lag geveld door de drakenpokkegriep op bed, opgelopen tijdens een van zijn vele heldhaftige missies om het land en eigen familie te beschermen. Onder het slaken van kreten als “oh, mooije huis”, “huis wauw” en “mijn huis, nee mama mijn huis” betrok het Prinsesje jr. haar nieuwe paleis. Het paleis was bekostigd door genereuze familieleden op de tweede verjaardag van Prinsesje jr. Dat het huisje een maand voordat Prinsesje jr. 2,5 werd er pas kwam, dat vergeten we even.

En jullie snappen natuurlijk dat bij de eerstkomende aanval van de PeuterPuberteit-Beheksing Prinsesje jr. in haar paleis opgesloten wordt met een groot hangslot erom heen.

9 thoughts on “Sprookje deel II

  1. ‘waauw!’ is het eerste dat in mij opkomt…
    wat een mooi huisje, lijkt me geweldig om in te spelen (als ik +/- 30 jaar jonger was, was ik zéker stikjaloers)

  2. Wat een lief huisje en wat kijkt prinsesje lief.De toverspreuk van Linda heeft echt geholpen.Mischien was het probleem wel dat ze gewoon ruimte voor zichzelf moest hebben om aan de hectiek van het koninkrijk te ontsnappen.
    Sterkte voor de witte prins,dat hij maar snel weer het land kan regeren,want anders wordt het niks met al die eigenwijze politici!!!

    Veel liefs,
    Opa H en Oma J.
    xxxxxxxxxxxxxxx

  3. Wat een geweldig huisje, alsof het rechtstreeks uit het sprookjesbos in jullie tuin is getoverd!
    Veel sterkte met de peuterpuberteit, hopelijk hoef je binnenkort niet een 21ste eeuwse versie van Raponsje te schrijven… 😉

  4. Hij is, en staat nog leuker in jullie tuin dan op het reclame plaatje. Perfecte aankoop hoor vet cool. Ja ik sluit mij ook aan bij de rest hierboven, Pindaatje had gewoon een eigen plekkie nodig…….. Maar als ik het nu goed begrijp….. is ze nu verbannen naar de achtertuin???? Mag ze niet meer in het grote huis??????Wordt ze alleen bij voedertijd even bezocht???? Pinda ik kom je bevrijden hoor………….Geen slot is mij te sterk….. geen hek is mij te hoog…….Lieve kus

  5. Geweldig huisje! Ik had vroeger ook een huisje. Het was een stuk minder mooi, maar het is als kind zo leuk om zo’n eigen plekje te hebben om in te spelen. En als je er dan 5 maanden op moet wachten zou ik ook gaan peuterpuberen!

  6. Hee, wat toevallig!!! Ik ben ook op zoek naar speelhuisjes voor onze meid, en had deze al op nr 1 gezet! Nu zie ik ‘m bij jou terug, en hij blijft gewoon geweldig!! Even nog een vraagje: die beits/verf, die zat er zeker al op? Of kon je ‘m zelf schilderen?

Geef een reactie

