Wel actie!

Nu moeten jullie niet denken dat er hier niets creatiefs meer gebeurd. Dat het allemaal schoenen verkeerd om aan/speelhuisje/ papa kijken enzo is. Neeeeee. In de maak zijn twee kussenhoezen, twee tekenetui’s en twee kussenhoezen. Nee hoor, dat zei ik niet dubbel, dat was de bedoeling. Twee kussenhoezen op bestelling waarvan het eindelijk opschoot. Totdat net die ene kleur garen weer eens op was. Altijd de verkeerde kleur. Dus ik besteede een middagje aan het snijden van vierkantjes voor twee andere kussenhoesjes en alle onderdelen voor de etui’s. En nu doen mijn voeten zeer. Nog steeds, van het staan van gisteren.

En ooit hè, zo ongeveer vorige week had ik al een kussenhoesje af, voor in de winkel. Hetzelfde idee als die twee waar ik nu ook aan werk voor in de winkel. Maar ik vond het kussentje zelf te leuk. Even twijfelde ik nog, zelf houden of in de winkel? Pinda heeft het voor mij opgelost. Denk ik dan, ik heb het niet gezien. Maar ineens zitten er chocoladevlekken op het kussen.

 :: verdachte met mogelijk moordwapen.

Geef een reactie

