Herinnert u zich deze nog?

Ik wilde weer eens een beetje orde scheppen op zolder en pakte weer eens een doos die duidelijk al jaren met rust gelaten was. Daar vond ik dit! En nu? Ik kan er geloof ik niets meer mee denk ik… Wel jammer, was toch wel 5 gulden. Dat was toch zeker een pakje shag met vloei ik rookte nog in de gulden tijd, of toch zeker een biertje of drie. Dat lukt nu niet meer. En op de markt, daar had ik nog veel meer ervan kunnen kopen want op de markt is je gulden een daalder waard! Daar is volgens mij nooit een euroversie van gekomen.

Verder totaal ongerelateerd en onderling zelfs niet eens samenhangend nieuws;

Ik wil ook even iedereen bedanken voor het stemmen op mij! Volgende week weer? Je kunt namelijk elke week stemmen had ik begrepen, elke week tot aan eind juli… volgende week volgt er weer een rondje schaamteloze zelfpromotie! (voor de duidelijkheid, ik kan dus een camera winnen als ik in de top tien van de categorie waarin ik meedoe terecht kom en dan nog eens door een jury als winnaar van die tien gekozen wordt. De kans ik klein maar wie niet waagt…) Stemmen kan nog steeds hier.

Je kan hele leuke slofjes winnen van Toffe Sloffe, op hun blog, klikkerdeklik!

Ik ben vanochtend naar de tandarts geweest. Ik heb een leuke en aardige tandarts. Maar ik had ook een gaatje. En ineens vond ik de tandarts minder aardig. Nu moet ik 11 augustus terug om alles te laten vullen. Voor het eerst, voor het aller aller eerst. Ik heb dan net geen 30 jaar rondgelopen met een gaaf gebit. Ik baal echt heel erg flink.

5 thoughts on “Herinnert u zich deze nog?

  1. probeer het nog maar eens bij het postkantoor voor die 5 GULDEN! (whoeiii mooi geld is het toch.. ) maar een vriendinnetje van mij had ook nog wat geld gevonden en kon dat nog omruilen.. dus wie weet jij ook.. 🙂

  2. Das balen van dat 1e gaatje… potverdriedubbeltjes (of beter 5 guldentjes) je eerste gattie jammer hoor maar gelukkig hebben ze witte stopverf dus je ziet er niets van…..en uh heeft die tandarts ook nog kinderkadootjes misschien helpt dat. Bij het zien van die munt krijg je heimwee naar de guldentijd toen alles nog veeeeeel goedkoper leek. En heb je niet nog meer in oude sokken?? Lieve kus

Geef een reactie

