Pindaprietpraat

Gehoorde opmerkingen van Pinda;

:: Bij het zien van “onze” cassière; Mama, die noepie hebben (snoepje)

:: Ohoh Paardje binnen sape? Toby het paard staat al meerdere dagen, zo niet weken niet meer in de wei. Ik vrees het ergste, volgens Pinda slaapt hij binnen. Mooi zo laten.

:: Ik: en dan gaan we nu.. Pinda: ijsje eten. Ik: ga je mee naar… Pinda: ijsje eten. Ik: kom dan gaan we… Pinda: ijsje eten. Ik: je moet naar.. Pinda: ijsje eten. Ik: wat moet er op je brood… Pinda: ijsje eten.

:: Nee mama deu dich, waai. De deur moet dicht want het waait, het waaien komt echter door de ventilator.

:: Neeeeee mama, niet Nijn, isse mijn beeeeebieeeee. Beebie koesa.

:: Yoki op noewwwww mama, nu mama. Yoki is op en ze wil nieuw. Nu.

:: Koesa. Koesa mama. KOESA MAMA NU! Er loopt af en toe een heel kusserig kaboutertje rond hier.

:: Die buite (wijst naar de achtertuin), nee die buite wawm. Die buite (wijst naar voor), ja die buite fiets. Fiets mooij.

:: Neeheeee mama niet doen. Hoor ik vaak.

 

 

3 thoughts on “Pindaprietpraat

  1. Ik heb weer over jullie gedroomd?!

    Ik moest oppassen op Pinda, maar schijnbaar had ik jullie daarvoor nog nooit ontmoet. Dus ik ging aan zo’n man vragen ‘Jij bent dus Mr. Big?’ En ik ging vragen wat Pinda haar echte naam was en volgens mijn droom was dat Hanneke…

    Dus…

    • @Minkeltje: Gekke Minkeltje! We houden de gemoederen bij jou wel bezig niet! Pinda heet geen Hanneke, het lijkt er niet eens op. Er zit maar een letter van haar naam in de naam Hanneke. Gniffel!

  2. Vanuit ons vacantieadres even een reactie op de prietpraat van Pinda.
    Ze zegt wel verdacht vaak het woord ijsje.Temeer een reden om, als we van vacantie terug komen, haar op te komen halen en lekker met haar een ijsje te gaan eten.Pinda daar ben je het vast helemaal mee eens!!

    Veel liefs,
    Opa h en Oma J.
    xxxxxxxxxxxxxxx

Geef een reactie

