Hoe wij de dag doorkomen

We doen hier niet zo heel veel.

We hangen een beetje op de bank om tv te kijken.

We proberen ons hoofd koel te houden met veel water met schijfjes citroen en muntblaadjes (ik) en sap en roosvicee (Pinda). En we kijken nog wat meer tv.

Verder heb ik al treurend een rondje woonwijk gedaan waarbij ik tot mijn grote schrik heel veel meer kapotte en omgewaaide bomen heb gezien dan ik verwachtte. Gisteren was nog veel afgezet door de gemeente, toen heb ik het minst erge gezien en gefotografeerd. En vanmiddag/ vanavond komt er nog meer wind zeggen ze. Het weer wordt echt extremer de laatste jaren.

3 thoughts on “Hoe wij de dag doorkomen

  1. geweldige foto’s! om zo onbezorgd de dag te mogen doorkomen, het is alleen kinderen gegeven 🙂

    wat storm betreft: ik vrees dat wij over een vijftal minuten aan de beurt zijn, het begint hier zéér donker te worden. na je foto’s gezien te hebben… had ik toch gewoon liever een regenbui gehad.

  2. Ja jeetje.gisteren bleven wij ook de hele dag binnen.geen zin in niks niet .dus lieten we elkaar gewoon zijn gang gaan en hadden we een heerlijke relaxte dag dus.lekker toch?!

  3. Ook wij zijn veroordeeld om gedwongen rust te nemen ivm het zeer onbetrouwbare weer,maar wij hebben vacantie dus dan is die rust juist mischien wel goed.We zijn er hier genadig afgekomen.Wat een chaos in verschillende delen van het land.Is Pinda al weer bekomen van de schrik?

    Liefs,
    Opa H en Oma J.
    xxxxxxxxxxxxxxx

Geef een reactie

