Monster

We hebben het hier gisteren redelijk rustig gehad met het noodweer, flink wat regen en wind maar lang niet zo erg als in de rest van het land. Wij hadden natuurlijk maandag al onze portie gehad.

De zolder (en het huis) is alleen nog niet zoveel afgekoeld als ik had gehoopt. Ik heb dan ook maar een monster gemaakt tijdens de middagrust, daarna dreef ik de zolder af. Maar het is wel een brutaal monster. Zat zomaar ineens in de bieslook. Pinda heeft hem al weer geconfisqueerd, da’s mooi want dan kan ik het een en ander nog verder uitwerken, het idee dat in mijn hoofd zat is er nog niet helemaal uitgekomen…

One thought on “Monster

  1. Ik vind het een super beest! Maak er maar nog 1, of liefst zelfs 2 met een kleine variatie 😉 en de kans is groot dat hier iemand een aankoop doet… Ik vind hem gewoon een lekker monster!

Geef een reactie

