Is het…

Is het erg dat ik stiekem een beetje geniet als Pinda zichzelf zeer doet? Omdat ze dan even heel dicht tegen mij aan wil liggen met haar hoofdje begraven in mijn nek?

Is het erg dat ik met 30-plus graden wel tegen mr. Big zeg dat hij niet te dicht bij mij moet komen en al helemaal niet tussen mij en de ventilator moet gaan staan? Maar dat als Pinda even wil knuffen ik gewoon plakkerdeplak terugknuffel en het dan nog altijd te snel eindigt?

Is het erg dat ik Pinda stiekem wakker wil maken als we even bij haar kijken als we naar bed gaan? Zodat ik dat slaperige koppie zie en dan dat lachje dat ze heeft als ze (per ongeluk) wakker wordt en dan zo lief hai mama zegt?

Is het erg dat ik een beetje (beetje maar) jaloers ben als Pinda met mr. Big knuffelt?

Is dat erg of is dat normaal?

10 thoughts on “Is het…

  1. Wij sluiten ons aan bij de vorige spreker.Wees niet bezorgt,het is vokomen normaal!!

    Liefs,
    Opa H en Oma J.
    xxxxxxxxxxxxxxx

Geef een reactie

