Hergebruik in de mooiste vorm

Ik hou van recycling… Meerdere zaken in mijn huis zijn tweedehands met dank aan de kringloop, Marktplaats wordt vaak bezocht en we lopen hier allemaal wel eens in tweedehands kleding, al slaag ik voor Pinda en mijzelf beter dan voor mr. Big. En nu heb ik een oud t shirt verknipt zodat Pinda weer een nieuwe jurk heeft. *begin sarcastisch toontje* Want dat kind heeft zo weinig kleding, haar kast is gewoon bijna leeg. Zielig. *einde sarcastisch toontje* Het shirt paste nog prima maar was helemaal niet mijn kleur, het maakt mij veel te bleek. En het was te kort. En met een behoorlijk achtereind wil je geen kort shirt. Tenminste ik niet. Ik wou dat meerdere vrouwen er zo over dachten, maar dat is een heel ander verhaal.

:: Pinda showt ook even de achterkant, ze vraagt aandacht voor het strikje…

Jurk dus, hetzelfde patroon als de roze jurk met roosjes. En hier met een legging eronder vind ik het meteen weer zo lekker stoer staan… Al doende leert men ook schijnt, het jurkje zat geloof ik binnen twee uur in elkaar, voor het gemak heb ik zo geknipt dat de onderkant ook uit het onderste deel van het shirt kwam. Ik hoefde er dus geen zoom in te zetten, ik maakte gebruik van het gelockte rolzoompje dat er al zat.

Overigens lieve, lieve, lieve lezers, willen jullie nog een keertje stemmen op mij in de fotowedstrijd? Klik op de foto van Pinda aan de zijkant en stem! Ik zou zo graag willen winnen!

8 thoughts on “Hergebruik in de mooiste vorm

  1. [qoute]En met een behoorlijk achtereind wil je geen kort shirt. Tenminste ik niet. Ik wou dat meerdere vrouwen er zo over dachten, maar dat is een heel ander verhaal.[/qoute]

    Ik zou willen dat niemand korte tshirtjes wilde, dik en dun. Tenminste, ik vind het aanzicht van een reetveter boven een broek uit ook niet erg prettig…

    • @Minkeltje: het kan nog erger dan een reetveter boven een broek uit…. gisteren kwamen mr. big en ik een fietser tegen die geen onderbroek aan had en een te kort shirtje. Ik zag dus een flink bouwvakkersdecolete. Het was een mooie vrouw, met een mooi figuur maar dit was zo’n ontzettende afknapper. Achter ons reed een motor waarvan de bestuurder bijna een aanrijding had omdat hij zo afgeleid was. Het is niet alleen misselijkmakend maar ook levensgevaarlijk dus…

  2. Hier nog eentje hoor! Alle meubel komen hier van Marktplaats, de kinderbijslag gaat eraan op (behalve schoenen, sokken en ondergoed, dat koop ik liever nieuw) en ik ben graag te vinden op Marktplaats een soort online rommelmarkt!

    Groetjes!

    • @Dutch apple: Dat heb ik nu ook precies zo! Schoenen, sokken, ondergoed en pyama’s die koop ik altijd zelf. En marktplaats is helemaal geweldig, inderdaad net een rommelmarkt maar dan rondstruinen zonder ontzettende drukte!

  3. Die Pinda toch… ze houdt echt van poseren hé! Maar ik vind haar telkens ook een grote schat en een prachtige meid, dus groot gelijk heeft ze, dat fotomodel! Dat fenomeen van die kleerkast van de kinderen die altijd leeg lijkt, ken ik 😉 Het is veel fijner die van hen te vullen.

    Ik heb gestemd! Ik vind het trouwens een echt leuke foto, dus je verdient het om eens te winnen!

Geef een reactie

