Er was eens…

Een klein meisje in Middelburg. Circa 1981 mogelijk ’82. Een foto die ik altijd wilde namaken met Pinda in de hoofdrol.

En toen was er een meisje in Middelburg in 2010. Om precies te zijn juli 2010.

Na ons weekendje kamperen zag ik een soortgelijk straatje in Middelburg. Niet hetzelfde dacht ik al maar het komt in de buurt. Ik zei het tegen mr. Big terwijl we weer langsreden en hij parkeerde snel de auto, we stapten uit, gooiden Pinda het steegje in en maakten een stel actiefoto’s.

Leuk hè! Toen smsde ik vaderlief, zo iets van dat steegje, je zei toch altijd dat het Middelburg was hè? “Ja” kreeg ik terug. En een dag later, “euhm het had ook Zierikzee kunnen zijn, het was een zijstraatje bij een veld met een beeld erop en twee straten die langs dat veld lopen”.  En wonder boven wonder wist ik precies waar hij bedoelde. Op dat veld zat ik een paar weken geleden nog met Pinda. Toen ik helemaal niet dacht aan het namaken van deze foto.

Moeten we maar weer terug naar Zeeland.

3 thoughts on “Er was eens…

  1. De foto zou genomen zijn in Middelburg in een steegje dat de Kuiperspoort noemt, niet ver van het havengebouwtje. Iemand die ik ken had toevallig op ongeveer hetzelfde moment een foto van dat steegje op Facebook gezet en ik heb bij haar geïnformeerd naar de plaats. Als je me een mailtje stuurt, kan ik haar foto even doormailen.

Geef een reactie

