Ik ben er nog

De tijd gaat ineens heel snel hier, het is alweer donderdag, ik snap er niets van. En ik heb zomaar niet eens elke dag geblogd. Schande.

Mr. Big is weer aan het werk gegaan vandaag. Zijn enkel is weer redelijk belastbaar al vind ik het allemaal nog wel snel gaan. Ik heb de eerste dag echt moeite moeten doen om hem op de bank te houden met zijn voet omhoog en ijs erop, hij kon toen alleen maar hinkelen. Heel gek, normaal is hij niet van de bank af te branden…

Gisteren heb ik nog even gebruik gemaakt van het feit dat ik een auto bij de deur had. Ik ben naar de kringloopwinkel geweest die een eindje verderop zit. Die is veel groter. Heel veel groter. En daar slaag ik toch elke keer weer. Nu ook;

Een heel leuk houten kinderstoeltje voor 2 euro en 50 centjes. In geweldige staat en geschilderd door iemand die wist wat hij deed. In tomatenrood. Het enige probleem is dat ik tomatenrood heel mooi vind voor tomaten maar iets minder voor meubels, ik heb in huis weinig rood. De eerste twee lagen grondverf zitten er nu op en een potje licht turquoois staat klaar. Pinda heeft heel goed geholpen, ze heeft geschuurd, poetsen noemde ze het. Daarna heeft ze goed gekeken hoe ik het stoeltje schoonmaakte met amonia, tot ze het geurtje rook, toen was ze heel snel weg. Maar terwijl ik schilderde zat ze er alweer met de neus bovenop terwijl ze steeds herhaalde ‘niet aankome, nee niet aankome, kijke met oogggg niet met vinges, apblijve van mama”. En dan toch steeds proberen om er wel aan te komen he!

6 thoughts on “Ik ben er nog

Geef een reactie

