Petterdepet

Ik heb het hier al eens gehad over mijn liefde voor corduroy. Vooral dat middenmaatje corduroy, babyrib is mij te subtiel en die grote vaak te aanwezig. Ik heb het geloof ik niet eerder gehad over mijn liefde voor hoofddeksels voor kinderen. Te meer omdat Pinda niets op haar hoofd wilde hebben. Wilde, verleden tijd. En ik heb het geloof ik ook wel eens gehad over mijn liefde voor Pinda. 1+1+1=

:: Ciske Pinda de rat

Pinda heeft de laatste tijd last van de wind. Haar haartjes waaien weg zegt ze. En ze zegt dat ze hoofdpijn heeft, echt waar vraag ik dan, neej is wind door haar krijg ik dan als antwoord. Steeds en steeds vaker wil ze haar muts die aan de jas zit op. Maar ook haar pet, een roze zomerpetje dat eigenlijk niet heel bijzonder is. En vandaag vond ik dan de meest geweldige pet voor Pinda. Bij de Zeeman voor het grote fortuin van 3 euro. Ik zeg; allen naar de Zeeman.

En wat deed ik bij de Zeeman? Allemaal kleine kadootjes halen voor Pinda want we gaan bijna op vakantie en daar hoort natuurlijk een nieuw tekenblok bij nietwaar en een toverkrasblok en een nieuwe pen. Nu weet ik dat het niet slim is om op het www te verkondigen dat je op vakantie gaat maar ik heb hele goede huisoppassers, mogelijk is mijn huis nu beter beveiligd dan als ik er wel ben want mijn huisoppassers vergeten nooit om de deuren op slot te doen als ze naar bed gaan!

4 thoughts on “Petterdepet

Geef een reactie

