Gewoon

Gewoon omdat ik ze zo leuk vind, deze foto’s.

Gewoon omdat er bijna meer water uit de lucht is gekomen de laatste dagen dan dat hier achter Pinda in de zee zat.

Gewoon omdat ik eigenlijk een beetje hoofdpijn heb van de rose van gisteren. Wat dan weer niets zegt over de hoeveelheid want hoofdpijn krijg ik snel van rose of wit, al bij twee glaasjes, dat zijn wel een paar glaasjes minder dan dat er gisteren door ging. Gelukkig blijft het altijd bij een lichte hoofdpijn.

Gewoon omdat ik weer eens een beetje heimwee heb naar de zee en naar de tent en naar kamperen.

En gewoon omdat Pinda de leukste is!

3 thoughts on “Gewoon

  1. Lief is ze he!! En join the club, die iets meer dan 2 roseetjes kwamen de volgende dag iets harder aan dan gewenst (maar het was wel gezellig).

    Lieve groetjes,

    Simone

  2. Foto’s met de zee op de achtergrond, ik blijf ’t schitterend vinden.

    Hier trouwens ook iemand met heimwee naar de zee… en de zon… gewoon heimwee naar de zomer, zeg maar.

Geef een reactie

