Meet en greet….

Nu lijkt het wel helemaal een Pinda blog te worden hier. Niets meer over quilts, knuffels, haakavonturen of wat dan ook. Maar niets is minder waar. Een tijd geleden heb ik een kraam geboekt op de Kunstmarkt in Delden en ik heb pas de bevestiging gekregen. Nu is het dus echt helemaal officieel. Ik sta binnenkort achter een kraam. Ieks… ieeeehieeeeks. Ik vind het doodeng en spannend tegelijk.

:: Kunstmarkt Delden, 19 september 2010 van 12.00 – 17.00

Ik ben dus achter de schermen ontzettend druk geweest. Met de ‘gebruikelijke’ artikelen maar ook met nieuwe zaken. Met en zonder haakwerk, met en zonder borduurwerk maar natuurlijk wel met veel stofjes. En ik wil nog veel meer doen, meer dan waar ik tijd voor heb ben ik bang.

Nu vraag ik me af of er lezers zijn met marktkraam ervaring, hebben jullie nog tips voor mij? Zaken waar ik absoluut aan moet denken? Dingen waar ik op moet letten?

Enne, als je in de buurt bent, kom even langs!

2 thoughts on “Meet en greet….

  1. Leuk! Helaas woon ik ook niet in de buurt. Zelf vind ik het op een markt altijd prettig als mensen plastic tasjes bij zich hebben die ze meegeven als je iets koopt.
    Heb je visitekaartjes zodat mensen ook bij jou terecht kunnen als ze je nog niet kenden?

Geef een reactie

