Even opsommen

Ik word vandaag vrolijk van…

Gekleurde stukjes wol die langzaam verwerkt worden in een haakwerk.

Pinda die naast mij komt staan na het douchen, voorover helt en overduidelijk snuift. Waarna ze zegt, hmm mama juikt jekke.

Mijn nek die eindelijk een stukje minder pijn doet.

Het uitslapen van vanochtend. Pinda is onze wekker. Maar die wekker ging niet af. Mr. Big maakte mij om half 11 wakker. Pinda sliep nog, of was weer ingeslapen dat is waarschijnlijker. Enig idee hoe lang het geleden is dat ik tot half 11 geslapen heb? Volgens mij zeker 3 jaar.

Nieuwe kringloopaanwinsten, waaronder 3 hele mooie stofjes.

Het nu net gewitte plafonnetje in het toilet, nu is het daar echt klaar, hoera voor mr. Big.

Het eindelijk wegbergen van alle kampeerspullen, we moesten een deel van de zolder weer eens opruimen. Dat is iets wat volgens mij nooit helemaal klaar komt.

Pinda die midden in de rij voor de kassa in de supermarkt mij weer eens over mijn wang aait en overduidelijk verklaart mijn mama, mijn mama is mooi. Er ging een collectief aaaaah door de hele supermarkt….

En een hele grote kers op de taart; een spiksplinternieuw neefje dat gisteravond geboren is, genaamd Mike waardoor mr. Big en ik voor de 7de keer oom en tante zijn geworden en mijn schoonouders voor de 8ste keer opa en oma. Het totaal staat nu op 3 meiden en 5 jongens… tjeeee. Wat een boel ondertussen.

Ik ben gewoon even gelukkig vandaag.

10 thoughts on “Even opsommen

  1. Oh en dan heb ik er weer een achterkleinneefje ofziets bij:-)
    Wat leuk, ik had het nog niet gehoord, lees het hier op jouw blog.
    Heerlijk Familie……
    Geef dr vast een dikke franse kus van mij als je haar ziet.
    Bisou Helga

Geef een reactie

