Appelope

Zomaar ineens is de vakantie over. Appelope zoals Pinda zegt. 3 weken, ineens weg en zomaar begint het echte leven weer. Daar zitten wel wat voordelen aan moet ik zeggen, gisteren heb ik het huis grotendeels opgeruimd en een beetje schoongemaakt en hocuspocus, vanochtend was het nog steeds opgeruimd en enigzins schoon. Ik heb twee katten in huis die helemaal voor pampus op de bank liggen, zullen wel denken, eindelijk rust (Pinda slaapt, mr. Big werkt en ik ben de rust zelve).

Daarentegen zitten er ook wel weer nadelen aan. Ik moet Pinda helemaal alleen verzorgen, de hele dag door. Ik moet zelf alle luiers verschonen, ook die vieze van vanochtend. Ik moet fietsen om ergens te komen. Ik moet in mijn eentje die driftbui doorstaan, die driftbui die Pinda krijgt omdat ze snotverkouden is, ze zit zichzelf in de weg. Ik moet Pinda zelf tillen en mijn schouder/nek/arm doen na een week nog steeds zeer maar afgelopen week ontlastte mr. Big mij wel door haar te tillen. En nouja, het is wel gezellig met mr. Big erbij.

Nog 4 en een halve dag dan is het weekend.

One thought on “Appelope

Geef een reactie

