Verslaafd?

Een van de handgemaakte Hutsefluts artikelen die hun debuut maakten op de Kunstmarkt waren gehaakte kussens. Haken is heel verslavend, nadat ik het een tijdje niet gedaan had begonnen mijn vingers weer te jeuken.

Ik heb hierbij een iets ander patroon gebruikt dan bij Pinda’s deken, dit patroon is gebaseerd op een rondje.

Na het haken van een kussen van 4o x 40 cm was het nog niet gedaan met mijn jeukende vingers en er ontstond nog een tweede kussen, van 40 x 60 cm.

En nu staan ze ook in de winkel! Klik!

12 thoughts on “Verslaafd?

  1. Ik was er al bang voor dat er geen afkicken aan is… (stiekem vind ik het gewoon heel erg leuk en wil ik ook nog lang niet stoppen!! 🙂
    Manlief vind het vooral “vervelend” dat ik nu elke vraag van zijn kant begin met antwoorden met: “Wacht even hoor, 1, 2, 3, ja, wat zei je??”

  2. Hallo hutsefluts,

    Ik zag dat dit het zelfde patroon is als het babydekentje van koosje.
    Beide vind ik ontzettend mooi. Nou werd er jou al eerder gevraagd wat het patroon is. Hiervoor gaf je een site alleen nu kan ik tot mijn spijt het patroon nergens vinden.

  3. Ik was dus nog niet helemaal klaar 🙂
    heb je het beide keren gehaakt met katoen. Ik zou dolgraag ook een babydekentje willen haken met bijpassend kussen voor in de box.
    Ik hoop dat je mij kunt helpen

Geef een reactie

