Klaar!

De winkel is weer helemaal up to date, gelukkig was het weer de afgelopen dagen goed dus konden er voldoende foto’s gemaakt worden. Zo heb ik na de markt nog drie boeken over waar ik een omslag voor heb gemaakt, de omslagen zijn geschikt voor een dun boek van a5 formaat, zijn herbruikbaar en alle omslagen worden geleverd met een boek met 80 geliniëerde bladzijdes. Mijn favoriet is wel die blauwe moet ik zeggen, met alle geborduurde hartjes.

En dan zijn er nog twee reisetui’s. Een met blauwe matroesjka’s en een met rode matroesjka’s. De rode heeft een klein oepsje. Op de een of andere manier is er bij het rood met witte bloemenstofje aan de binnenkant een beetje rood doorgelopen tijdens het wassen. Iets wat ik nog nooit heb meegemaakt met die stof. Het is maar een heel klein stukje, maar ik weet dat het er zit. En dus wil ik die etui niet voor de volle prijs verkopen, in de winkel staat deze voor een actieprijs.

Verder zijn er nog hartjes met haakwerk. In een paar nieuwe stofjes die ik op de kop heb getikt en waar ik hoteldebotel verliefd op ben geworden. Alle hartjes zijn nu trouwens tegen een lagere prijs te koop. Net zoals de vlaggelijnen. En er zijn een boel knipjes verkocht en weer anderen in de winkel gezet. En er zijn een paar girafjes overgebleven op de markt die nu dan in de winkel staan.

Geef een reactie

