The versatile blogger, dat ben ik

Nouwww, dat schijnt dus want van Spikkel&stip heb ik deze award gekregen! Waarvoor dank! Ik moet nu 7 dingen over mijzelf vertellen. En volgens mij hoeven dat geen hele doordachte zaken te zijn, meer van het onzinnige. Laat ik daar nou eens heel goed in zijn, onzinnige zaken vertellen. Komt ‘ie;

  1. mijn ultieme slechte eetgewoonte is chips en cola eten als ontbijt. Ja toe maar, zeg maar ieeeeuwwww. Ik doe het eigenlijk nooit meer. Vroeger (vroeguuuuh) toen ik nog wel eens een kater had op de zater/zondag dan deed ik dat. Geen voer zo goed als anti-kater-middel als chips en cola.
  2. ik kan heel veel nummers meezingen. Van begin tot eind. Vroeger (vroeguuuh) wist ik zelfs helemaal ala MTV uit mijn jeugd de naam, titel en naam van de cd te noemen. Mijn kennis van die nummers beperkt zich wel tot de jaren 70, 80 en 90.
  3. En nog een, ik ben helemaal weg van Fleetwood Mac. En daar schaam ik me niet meer voor. Als mensen mogen zeggen dat ze Jan Smit muziek goed vinden, mag ik dit zeggen. Want die Jan Smit, die vind ik wel leuk hoor, maar ik (IK) wil hem gewoon niet horen zingen.
  4. Waar ik ook helemaal weg van ben is Ryan Reynolds. Mr. Big is compleet out of the picture als hij op de tv is. Die liefde gaat al terug naar de serie two guys and a girl, zelfs toen die serie nog two guys, a girl and a pizza place heette. Wat ik vooral zo leuk vind is dat hij zich niet al te serieus neemt. En dat wasbordje. Ook niet slecht. Ik hou al bijna net zolang van Ryan als van mr. Big.
  5. Ik heb 4 piercings tenzij je alle gaten in mijn oorlel ook meetelt, vroeger (vroeguuuh) heette dat gewoon oorbel, als je die ook allemaal meetelt dan heb ik er 12. Maar ik heb voornamelijk de 4 piercings in. En ja, ze zijn allemaal gewoon zichtbaar, geen piercings op plekken die onder kleding horen te zitten in het openbaar.
  6. Ik zet altijd mijn glas drinken op de bank. Op de armleuning of de rugleuning. Iets waar mr. Big zich ontzettend aan ergert want ik sta ook bekend om dingen om te gooien. Maar wonder boven wonder gaat het bijna altijd goed.
  7. Er is ooit een naaktfoto van mij gepubliceerd in een blad met landelijke bekendheid en een flinke oplage. Ja, het is mogelijk dat het verhaal iets anders is dan je in eerste instantie zou denken…

En nu moet ik de award ook nog doorgeven. Dat doe ik lekker niet. Ik geef hem aan iedereen die hier langskomt met een blog (want ja, je moet natuurlijk wel blogger zijn voor the versatile BLOGGER award). Dan sla ik niemand over!

4 thoughts on “The versatile blogger, dat ben ik

Geef een reactie

