Jongensquilt!

Vandaag vierde de grote broer van Mike, Tim, zijn verjaardag. Heel veel kadootjes waren er maar niet allemaal voor hem. Opa en Oma hadden namelijk een quilt bij mij besteld voor Mike en die heb ik tussen het overgeven door afgemaakt. Hè bah, wat klinkt dat vies. Het is ook niet waar hoor. Maar het is wel waar dat ik het moment dat ik even iets vaster ter been was gewerkt heb aan de bies die er nog niet omzat en niet ben gestopt voor het erop zat. Een echte jongensquilt, zonder roze en bloemen, met een miniem beetje aan stipjes maar wel met veel ruitjes en stoere strepen. De allereerste keer!

Naast de quilt had ik voor Mike ook een vlaggenlijn gemaakt in dezelfde kleuren als de quilt en een knuffelkonijntje. En helemaal vergeten om een foto te maken. De quilt zelf is vandaag nog op de foto gezet want dat was ik ook weer eens vergeten. Maar ik had de camera mee omdat ik alles vergeten was. Voordeel is dat je dan meteen een actiefoto kan maken. Nadeel is dat je dan zo opgaat in zo’n klein beebje dat je weer vergeet om foto’s te maken van de andere kadootjes.

Van Pinda met Mike heb ik wel een foto gemaakt. Pinda met staartjes. Bijna net zo schattig als beebje.

Beebje vermaakte zich overigens de hele dag met slapen en het laten van scheetjes. Heerlijk toch.

One thought on “Jongensquilt!

Geef een reactie

