SYTYCD

Ooit hè, ooit. Ooit zal ik onthouden wanneer mooie programma’s op tv komen. Zal ik geen uitzending meer missen van bijvoorbeeld voice of holland. Na de eerste uitzending heb ik volgens mij maar een nieuwe uitzending gezien. En daar baal ik dan van hè. Maar feit is dat ik de tv gewoon steeds minder belangrijk vind, dat ik mijn ontspanning zoek in allerlei stoffige activiteiten. En internet natuurlijk. 

Zo ook met so you think you can dance. Vanaf nu refereer ik erna als sytycd. Veel makkelijker. Ik heb wel wat audities gezien en wat bootcamp uitzendingen. Maar gek genoeg zijn de mensen die nu door zijn ook de mensen die ik eerder auditie zag doen. Ik vermoed een vooropgezet plan. Ik ben fan. Vanaf het eerste begin ben ik fan van Eldrik, Natascha, Caggie, Lorenzo en Floris. Maarrr na gisteren toch echt wel met stip op nummer een, Eldrik en Natascha. Zet de muziek aan, grijp een zakdoek of drie en geniet.

2 thoughts on “SYTYCD

Geef een reactie

