Eeuwige jeugd

Mr. Big is jarig vandaag. En het is Halloween vandaag. Het gaat een beetje ver om hem een duivelsjong te noemen maar soms denk ik dat hij inderdaad een beetje vatbaar is voor de duistere krachten. Zoals steeds zijn overhemd op te hangen aan de kandelaar op de overloop, twee stappen van de kledingkast. Dat moet een plaaggeest hem de hele tijd influisteren, want ieder persoon zou na herhaaldelijke verzoeken om dat niet te doen, dat toch niet meer doen?

Maarja Halloween dus. Wij zijn gek op Halloween, een van de weinige commerciële feestdagen die meteen over mag komen vliegen. En het lijkt er op dat dat ook langzaam gebeurd. Voor mr. Big dit jaar dan ook geen slingers, ik heb gewoon een jaartje of tien niet meer gestoft.

En door het zo slecht schoonhouden kwamen er natuurlijk ook ander ongedierte op bezoek.

Heeft u trouwens ooit gehoord van “less is more”? Wij niet.

Mr. Big is trouwens zowaar ouder geworden. Na vele vele vele jaren 19 te zijn is hij eindelijk tot de conclusie gekomen dat hij daar dit jaar niet meer voor door kan gaan niet dat dat de voorgaande jaren zo geloofwaardig was en dit jaar is hij 28 geworden voor de zevende keer.

6 thoughts on “Eeuwige jeugd

  1. Hoi hoi,

    van harte gefeliciteerd!
    Je hebt helemaal gelijk! Slingers zijn zo passé! Dit is veel toepasselijker!
    En als Mr. Big nu al last heeft om zijn jeugd los te laten, dan berg je maar als hij dertig wordt!

    haha.

    groetjes, Marjorie

  2. Hieperdepiephoera (en dat 666x natuurlijk) voor Mr. Big.
    Ik zou gaan voor 1427 jaar als ik hem was, voor dat vampierige tintje 😉
    Geniet ervan met elkaar, en van de pompoentaart en de bloedwijn natuurlijk

  3. Nog proficiat met je oude Mr. Big 😉
    En ik haat Halloween, maar dat komt omdat ik nogal bang ben aangelegd. Ik vind Sinterklaas al spannend, dus Halloween is niet goed voor m’n bloeddruk.

Geef een reactie

